Dag 3

Las Vegas – Zion National Park                                                                                                                                    volgende dag

Afstand: 160 mijl (260 km)

Reistijd circa 3 uur.

‘S ochtends om 8 uur stonden we klaar om richting Zion te gaan. Onze eerste stop was bij de Starbucks voor een lekker ontbijtje, ik had zelf croissantjes genomen. Vervolgens gingen wij verder via Arizona zijn we in Utah aangekomen om ik St. George te lunchen en boodschappen te doen. Toen dat allemaal gebeurd was reden we verder richting Zion wat toen niet zo ver meer was. Eenmaal aangekomen hebben we de tenten opgezet en hadden we snel wat gegeten om vervolgens een hike te doen door de Narrow Canyon van Zion. Het eerste deel van de hike was nog gewoon over een pad maar toen die eindigde konden we verder lopen door het water wat we dus ook gedaan hebben. Het was heel leuk, na een tijdje moesten we weer terug om de laatste shuttle bus te halen. Toen we terug waren op de camping hebben we nog even gekletst en zijn daarna wezen slapen, ik zelf gewoon in de buitenlucht. De moeten we weer vroeg op (5:30 klaar staan) om naar Angels Landing te gaan.